четвъртък, 27 септември 2012 г.

Double Wedding Ring - part 2

Такааа....
Стигнахме до сглобяването. Редите и шиете. Тук се вижда първият ред, при който техниката на сглобяване не беше "изчистена". На втория ред се изясни концепцията, а при третия вече си казах, че е лесно.


Както бях показала при първата част, на ключови места, където нещата трябва да съвпаднат се фиксира с карфица



Ето как изглежда отзад


 Изглежда криво, но не е. Квадратчетата са от трико и когато бъдат фиксирани с гърба нещата ще изглеждат съвсем различно

Моделът в оригинал няма "кант", но на мен ми свършиха остатъците и за да постигна желания размер трябваше да измисля нещо.
И, ето го решението!
Смея да твърдя, че се получи по-добре от очакваното.  
Пръстените се откроиха страхотно. Просто се виждат. Добре, че не ми стигнаха парцалките ;)




И тъй като при мен творческите процеси са на вълни, третата част с готовото нещо, не е ясно кога ще бъде публикувана. (пък и някой трябва да купи вата, все пак...)

Няма коментари:

Публикуване на коментар