сряда, 28 март 2012 г.

Текстилни кутии, естествено reused материали

Дънки, много ги обичам, отиват си на всичко като цвят и материя.
В детската стая сложихме нещо тип "секция", ама мноого отворено ми седи и трябваше да измисля нещо. От друга страна много ме кефят американските мании за "организиране" на каквото се сетиш: от детските играчки, през мястото за хоби, килера и пералното. С някои от споменатите помещения не разполагам, но просто ме влече да подреждам.... за съжаление, съм единствената в нашето семейство с това влечение...
А това  упътване за перящи се текстилни кутии ми легна на сърце.

Стъпка първа: Размер на кутиите: големи кутии ще се получат от големи дънки :) Гоним размер ш 45, д 32, в 27

Дънки......
 Разрязваме по вътрешния тегел на крачола....
 И кроим.....
Като внимаваме за дупки, петна и разни дефекти...

които, разбира се, трябва да се замаскират. Емблемите от дънките са чудесни за целта!

И сега хастарът (така да се каже). Същата кройка, но състоящ се от две части. Тук съм използвала нов плат, но за следващите кутии "поправих" грешката.
Стари, но достатъчно здрави чаршафи свършиха чудесна работа. В упътването, към което съм дала линк има два варианта за картона, който е вътре в кутиите - 4-те страни по отделно или две части със снадки, съответно на двете странични стени. Аз избрах втория вариант.

На мястото, където се срещат двата картона има шев. Горното е поглед отвътре.
А отвън изглежда ето така...


А самият картон изглежда ето така. Нужни са две парчета + дъно.
Реже се с линията за пачуърк и макетен нож.


Пъха се първо дъното, после и страничните части. Малко със зор влизат страничните, но нищо страшно. И първата кутия, която направих:
 И следващите....правих по две от размер




Доста работи събират. Двете кутии на рафтовете на стената даже не са напълнени пълноценно, но това е защото много от нещата са в старите си картонени кутии. Очаквайте включване и по тази тема.

1 коментар: