четвъртък, 29 март 2012 г.

Закачалките и бебешките кошари.....

     В нашата къща нищо не се изхвърля, даже по-зле.....вкарват се всевъзможни боклуци, щото на момента нещо ни харесало или щото такъв боклук си нямаме!
Аз отговарям за парцалените боклуци, мъжа ми за другите. Опитвам се да контролирам дейността му, но доста безуспешно.

Та, докара ми той отнякъде два броя решетки за кошара. Едната даже беше разглобена. Това всъщност е разглобената, но вече сглобена. Лепило С200 и чук свършиха работа. Просто пречките се бяха измъкнали от носещата част.

 Тези решетки ги подмятам около година, докато измисля какво да ги правя.....и изведнъж ми просветна....докато се чудех къде да си закачат децата якетата. Ще стане чудесна закачалка!


Минах с шкурка, 3-4 ръце боя и стана бяла. Сега трябва малко да ви поработи фантазията, защото под закачалката ще има пейка за обувки и за сядане, а отгоре рафтче за...... и аз не знам за какво. Поне по този начи изглеждат закачалките, които харесвам :)


Сега, има още един момент. Още не е фиксирана за стената, защото искам да е на разстояние от нея....като лира на баня, сещате се. За да може да премятам панталоните, както съм показала на горната снимка. Как точно ще се монтира, съм оставила на половинката да мисли....просто сега не му е на дневен ред. През това време ще търся решение за пейкоподобното нещо.

Кукичките:
Необходимите материали ги виждате, само бутилката С200 не съм снимала :)
Телта, естествено е от закалките от химическо. И тях ми е жал да ги хвърля.
Дървените топчета са от галантериен магазин (така ли се казва?), продават ципове, прежди, конци, мъниста и т.н. Има оцветени, има и дюс, без лак, за желаещите да боядисват.

 Според желаната големина на куката режете телта. В моя случай 20 см се оказа подходяща дължина. Дължината на лентата за омотаване е х 2. Ширината на лентата е 2 см, като при омотаването се застъпва на половина. Пробвах с веревна и с права лента - при дънковия плат е все тая.
Докато стигна до правилния метод на закрепване на елементите си поиграх малко.
Стигнах до следната "технология": Огъвате телта. Мажете с лепило началото на парчето плат и омотавате началната част. Мажете отгоре и напъхвате топчето. Чакате да изсъхне малко лепилото - 2-3 мин. са ок. Намазва се още от лентата с лепило, аз мазах и телта, и продължавате да омотавате, като пристягате. Стигате до края, режете от плата, ако е останал, мажете с лепило и въртейки нахлузвате топчето, така че да захване края на лентата.

Можете да навиете плата и преди огъването, но тогава са размества. Нищо фатално, но при по-тънък плат ще изглежда по-кофти.


Планираното място на закачалката е до секцията с кутиите. Нали не забравяте да си представяте пейката-шкаф отдолу и рафта отгоре :)) че не се знае кога ще се осъществи замисъла.


Няма коментари:

Публикуване на коментар