вторник, 7 август 2012 г.

Мобилни къщи за играчки

Идеята е "крадена", естествено.
Ето от тук...

И ето какво направих аз...кукленска къща не ми трябва, трябва да е нещо друго, но какво? Варианти на тази къщички имаше ферма, гараж, но на мен ми хрумна, че може да е нещо динозавърско.
Това са големите ни динозавърски фигурки
 
Това са по-малките фигурки


Установихме, че пейзажа подхожда и на африканските добитъци
  

Всичко необходимо се събира вътре


Ето къщичката и отвън:




Разбира се, не издържах и направих и кукленски вариант. Него по разбираеми причини не мога да го покажа с нужното "оборудване" ;)






5 коментара:

  1. Чудесни са станали! Красота! Не се бях сетила за такъв "мъжки" вариант!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Неволята....като се почне от обувките и дрехите и се стигне до декорации в стаята (примерно), изборът за момчета е крайно ограничен :)

      Изтриване
  2. Ето къде си била! Къщурките и с и без пластмасови манекени са суууууууупер!

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина за момчета няма много идеи. Ще следя блога ти за хубави неща. :)
    Аз също съм на вълна такава къщичка. Много са красиви и практични.

    ОтговорИзтриване